The Sate Fair

Oi oi. Idag har jag varit på The sate fair med Anton (en annan svensk utbytesstudent) och hans värd bror Devon, sen var Tristan och Pedro också med (Tysk å brasiliansk utbytesstudenter) och Pedros värd bror.
The sate fair är som en nöjesfält som flyttar runt, så den är inte så stor. Men där inne finns olika åkattraktioner å massa matstånd å massa spel saker, sen finns det massa scener där folk uppträder. Vi hade en trevlig stund där :) Det roligast var när jag å Pedro åkte The slingshot!
Bilder från Slingshot:

Jag å Pedro på The slingshot!
Det var sjukt roligt! Det gick i 100 mph vilket är 160 km/h! Kommer inte ihåg hur högt man kom... men högt va det kan jag säga!

Det var skönt att komma ut från huset ett tag å göra något, för har varit hemma allt för mycket! Men men skolan börjar på Onsdag! Ser fram emot det :D
Sen har jag min första fotbolls match på tisdag :) Får se om jag får spela något, vet inte om jag är med i start 11 än, vi får väll se. Har haft en jobbig början med skada i vaden, men men :) Skriver väll mer då.
Thats all for now!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, fett kul! :D

2010-09-05 @ 10:22:12
URL: http://majahellefors.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jäklar vad coolt!! Jag tänkte säga att du har jobbat bra med din design, eftersom du inte kunde nånting, men sen såg jag minsann att du fått hjälp ;)

2010-09-05 @ 11:33:25
URL: http://pernillaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0