Värdfamilj/ Whitewater rafting

Nu efter ca 1 månad i staterna har jag äntligen fått en värdfamilj! Det var på tid kan jag säga! Jag va hemma hos dom igår å kolla runt i huset å lite så. Dom har en son som heter Conor, han spelar i samma fotbollslag som mig så vi kände varandra lite innan detta blev klart. Dom har 2 hundar som va jätte gulliga :D Mamman å pappan va trevliga å så, så jag är väldigt nöjd med allt nu.

 

Igår va jag å massa andra utbytesstudenter på Whitewater rafting! Det va grymt roligt men samtidig va det galet kallt i vattnet! Ska fixa in bilder imorgon. Nu ska jag försöka göra nån läxa, tror vi alla vet vad det slutar med... Inte riktigt min grej det :)

Kommentarer
Postat av: per

Fyfan vad bra att du äntligen fått en familj! Hoppas du fortsätter vara lika nöjd med den.

ROFLMAO! Du kommer inte göra läxor ;)

2010-09-20 @ 07:56:13
Postat av: Pernilla

Fyfan vad bra att du äntligen fått en familj! Hoppas du fortsätter vara lika nöjd med den.

ROFLMAO! Du kommer inte göra läxor ;)

2010-09-20 @ 07:56:33
URL: http://pernillaabergs.blogg.se/
Postat av: Anton

Säg till Norm att lägga upp bilderna på facebook snart! :)

2010-09-20 @ 08:56:55
URL: http://antonwestin.blogg.se/
Postat av: johanna

woho!!!! Gratttiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!!!

2010-09-20 @ 09:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0